Vše o nákupu
Je možný osobní odběr?
Ano, na adrese Do Čertous 20, Praha 20 viz plán osobního odběru (v případě platby hotově mějte prosím přesnou hotovost, ve skladu není pokladna na vracení).
Jak dopravujete zboží?
Zboží je zasíláno firmou GLS do 2 pracovních dní od objednání - cena je 89,- Kč.
Vyjímkou jsou tabule o rozměru větším jak 100x100cm, cena za dopravu u těchto nadrozměrných předmětů je 249,-Kč.
Případně je možno zboží osobně odebrat na adrese Do Čertous 20, Praha 20 viz plán osobního odběru (Prosím přesnou částku mějte nachystánu předem k zaplacení).
Jak se platí za zboží?
Za zboží je možno platit na dobírku (+29,- Kč), předem na účet (zdarma) či hotově při osobním odběru.
Při nákupu nad 3000,-Kč je doprava zdarma.
Vyjímkou jsou tabule o rozměru hrany větším jak 100cm, cena za dopravu u těchto nadrozměrných předmětů je 249,-Kč.
Za příplatek je možno objednat komfortní doručení (vynáška do patra), jinak dopravce doručí zboží za 1 uzamykatelné dveře.
V případě zájmu o tuto službu nás prosím kontaktujte na info@prezentace-az.cz
Mohu zboží vrátit do 14dní?
V případě, že jste spotřebitel, máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14-ti kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Pro vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě vyplňte následující on-line formulář https://schindler.eintranet.net/Complaint/AddNewComplaint/1/18/Prezentace-az.cz_odstoupeni_od_smlouvy/.
Ve formuláři naleznete pokyny pro zabalení a odeslání zboží; počítejte ale s tím, že bude nutné přiložit daňový doklad k zakoupenému zboží – faktura Vám přišla elektronicky do e-mailu při zakoupení zboží.
V případě potřeby může být z vracené ceny zboží odečtena částka dle skutečných nákladů na uvedení zboží do původního stavu. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.
Pokud se rozhodnete pro osobní doručení vraceného zboží, doručte ho po vyplnění on-line formuláře na tuto adresu:
Office line, s.r.o.
sklad pro e-shop Prezentace-az.cz
Do Čertous 2635/20
193 00 Praha 20 - Horní Počernice
Reklamace
Pokud jste na dodaném zboží nalezli nějakou závadu, vyplňte prosím následující on-line formulář https://schindler.eintranet.net/Complaint/AddNewComplaint/1/1/Prezentace-az.cz-reklamace/.
Ve formuláři najdete podrobné instrukce pro reklamování zboží, počítejte ale prosím s nutností přiložení těchto příloh:
- Daňový doklad k zakoupenému zboží – faktura Vám přišla elektronicky do e-mailu při zakoupení zboží
- Fotografie poškozeného zboží dokumentující zjištěnou závadu
Reklamované zboží zatím ponechte u sebe – pokud to bude požadovat dodavatel produktu, můžete být v průběhu reklamačního řízení vyzváni k dodání poškozeného produktu do našeho skladu (budeme Vás případně včas informovat).
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Ano, na adrese Do Čertous 20, Praha 20 viz plán osobního odběru (v případě platby hotově mějte prosím přesnou hotovost, ve skladu není pokladna na vracení).
Jak dopravujete zboží?
Zboží je zasíláno firmou GLS do 2 pracovních dní od objednání - cena je 89,- Kč.
Vyjímkou jsou tabule o rozměru větším jak 100x100cm, cena za dopravu u těchto nadrozměrných předmětů je 249,-Kč.
Případně je možno zboží osobně odebrat na adrese Do Čertous 20, Praha 20 viz plán osobního odběru (Prosím přesnou částku mějte nachystánu předem k zaplacení).
Jak se platí za zboží?
Za zboží je možno platit na dobírku (+29,- Kč), předem na účet (zdarma) či hotově při osobním odběru.
Při nákupu nad 3000,-Kč je doprava zdarma.
Vyjímkou jsou tabule o rozměru hrany větším jak 100cm, cena za dopravu u těchto nadrozměrných předmětů je 249,-Kč.
Za příplatek je možno objednat komfortní doručení (vynáška do patra), jinak dopravce doručí zboží za 1 uzamykatelné dveře.
V případě zájmu o tuto službu nás prosím kontaktujte na info@prezentace-az.cz
Mohu zboží vrátit do 14dní?
V případě, že jste spotřebitel, máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14-ti kalendářních dnů od data převzetí zboží.
Pro vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě vyplňte následující on-line formulář https://schindler.eintranet.net/Complaint/AddNewComplaint/1/18/Prezentace-az.cz_odstoupeni_od_smlouvy/.
Ve formuláři naleznete pokyny pro zabalení a odeslání zboží; počítejte ale s tím, že bude nutné přiložit daňový doklad k zakoupenému zboží – faktura Vám přišla elektronicky do e-mailu při zakoupení zboží.
V případě potřeby může být z vracené ceny zboží odečtena částka dle skutečných nákladů na uvedení zboží do původního stavu. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.
Pokud se rozhodnete pro osobní doručení vraceného zboží, doručte ho po vyplnění on-line formuláře na tuto adresu:
Office line, s.r.o.
sklad pro e-shop Prezentace-az.cz
Do Čertous 2635/20
193 00 Praha 20 - Horní Počernice
Reklamace
Pokud jste na dodaném zboží nalezli nějakou závadu, vyplňte prosím následující on-line formulář https://schindler.eintranet.net/Complaint/AddNewComplaint/1/1/Prezentace-az.cz-reklamace/.
Ve formuláři najdete podrobné instrukce pro reklamování zboží, počítejte ale prosím s nutností přiložení těchto příloh:
- Daňový doklad k zakoupenému zboží – faktura Vám přišla elektronicky do e-mailu při zakoupení zboží
- Fotografie poškozeného zboží dokumentující zjištěnou závadu
Reklamované zboží zatím ponechte u sebe – pokud to bude požadovat dodavatel produktu, můžete být v průběhu reklamačního řízení vyzváni k dodání poškozeného produktu do našeho skladu (budeme Vás případně včas informovat).
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.